Haal het meeste uit een casino speler support service
casino support

Casino's kunnen vandaag de dag worden gehouden aan zeer hoge normen van klanten service. In een wereld van onmiddellijke internet beoordelingen, is het in het belang van casino's om ervoor te zorgen dat de spelers helemaal tevreden zijn met de diensten die zij ontvangen. Eén manier waarop ze dat te doen is door het aanbieden van een speler support service, via een verscheidenheid van verschillende kanalen.

Vandaag hebben we het over de beste manier om het meeste uit de ondersteunende speler diensten die beschikbaar zijn bij online casino's te krijgen, of u alleen op zoek bent naar opheldering over iets of proberen te achterhalen of het antwoord op een probleem.

Kies het juiste kanaal

Veel casino's bieden meer dan één support kanaal. De meest alomtegenwoordige van deze zijn e-mail, telefoon en live chat. Sommige casino's bieden een call-back-service - u laten weten dat u een helpende hand nodig hebt, meestal via een online formulier, en zij zullen u een gesprek met  op uw mobiele of vaste telefoon houden.

Welk kanaal het beste voor u? Nou, dat hangt af van de aard van uw zoekopdracht. Live chat is waarschijnlijk de meest responsieve methode en is ideaal voor zowel algemene vragen en het oplossen van problemen. Als live chat niet beschikbaar is of als u niet snel een antwoord nodig hebt, e-mail vragen zijn volkomen aanvaardbaar middel in contact te komen. Telefonische ondersteuning is behulpzaam, met name wanneer uw computer niet kan presteren op zijn best en live chat is niet levensvatbaar.

Welke manier die u kiest, moet u uw probleem duidelijk en beleefd blijven en hartelijk. Vooral omdat support medewerkers ook mensen zijn, die gewoon proberen om hun werk te doen, maar ook omdat veel casino's een waarschuwing in hun algemene voorwaarden hebben tegen het verbale geweld van het personeel. Blijf kalm en helder, en het probleem heeft meer kans om snel worden opgelost.

Houden goede notities

Dit verwijst naar zowel uw interacties met ondersteunend personeel en voor een prbleem in uw game-ervaring.

Gokkast spel hapert? Neem een ​​paar screenshots of zelfs een video van het probleem. Heeft een bevestigings e-mail niet tijdig ontvangen? Neem een ​​screenshot van de kennisgeving, inclusief de tijd in de hoek van het scherm.

Als het gaat om communicatie te ondersteunen, het bijhouden van een notitie betekent dat alle belangrijke details zoals het aantal gevallen of identificatie personeel staat klaar voor de volgende keer, zodat u en uw toegewezen helpdesk medewerker om de oplossing sneller te vinden sneller kunnen handelen. Houd in gedachten dat casino's minutieuze details over al hun games, spelers en gameproblemen bijhouden, maar uw gegevens kunnen ervoor zorgen dat het vinden van die records gemakkelijker is. De meeste live chat diensten omvatten de mogelijkheid om een ​​transcript te sturen naar uw e-mail. Sla alle e-mail correspondentie met ondersteuning op. Het kan een vervelend iest zijn, maar het zal u helpen op de lange termijn.

Uw identiteit bewijzen

Casino's zijn gebonden aan de wet zich te houden aan uw klant (of KYC) regelgeving. Deze set van regels helpt om misdaden, zoals het witwassen van geld en fraude tegen te gaan. Spelers die hun winsten op nemen moeten eerst voldoen aan KYC criteria. Dit betekent dat het casino bewijs moet hebben dat je bent wie je zegt te zijn.

Gewoonlijk, zullen de spelers worden gevraagd om een ​​scan van een vorm van identificatie, zoals een paspoort of ID, een recente energierekening en een foto van de creditcard te verstrekken die wordt gebruikt,  maar de laatste paar cijfers verduisterd.

In het belang van het voorkomen van vertragingen - en vervolgens verzoeken om hulp - het is een goed idee om de KYC papierwerk uit de weg te krijgen, zelfs voordat u gaat vragen om een ​​uitbetaling. Als je nog niet door dit proces bent gegaan, om ervoor te zorgen dat je hebt alles wat je nodig hebt (en leesbare scans) klaar om te gaan wanneer ze nodig zijn.